Maaş ve Tahakkuk Birimi
FAALİYET KONULARI
Üniversitemiz Akademik ve İdari personelin maaş-tahakkuk ve harcırah işlemlerini destek hizmeti kapsamında gerçekleştirilmesini sağlamak.
GÖREVLERİ
- Üniversitemiz akademik ve idari personelin maaş-tahakkuk işlemlerinin gerçekleştirilmesini sağlamak
- Maaş-tahakkuk yapılan personellere ait aylık kesenek bildirimlerinin Sosyal Güvenlik Kurumuna gönderilmesine ilişkin işlemleri yürütmek
- Üniversitemiz bünyesinde emekli olan personellerimize, Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından ödenen emekli ikramiyesi, makam, temsil, görev tazminatları, ölüm yardımı faturalarının ve 5510 sayılı kanunun 81. maddesinin (h) fıkrası gereğince %20 ek karşılıkların tahakkuk evraklarının hazırlanması ve SGK’na transfer edilmesine ilişkin işlemleri yürütmek
- 2547 Sayılı Kanunun 33. maddesine göre Yurtdışında bulunan Araştırma Görevlilerinin yurtdışı aylık ve diğer giderlerine ilişkin işlemleri yürütmek
- Üniversitemiz Rektörlük İdari Teşkilatı kadrosunda bulunan akademik ve idari personelin yolluk giderleri ile ilgili tahakkuk işlemlerini, destek hizmeti kapsamında gerçekleştirmesini sağlamak
- Öğretim üyelerimiz ile öğrencilerimize konferans vermek üzere kurum dışından gelen akademik ünvanlı kişilerin yolluk giderleri ile ilgili tahakkuk işlemlerini destek hizmeti kapsamında gerçekleştirilmesini sağlamak